torsdag 22. april 2010

Rosa verktøysett ... for henne???

What? Jeg lo litt når jeg fant denne reklamen - ja selvfølgelig på fæjsen; netthandel.no selger rosa verktøysett for henne.. Så fint da ehhh, om du er 5 år og skal ha noe annet en byggmester Bob-sett. For det er nemlig for han!

Det verktøyet jeg bruker kan du faktisk ikke se om er hvitt, gult, sort eller rosa... det er nemlig fullt av olje... Men om det faktisk kan lages rosa olje, ja da prekær vi hehe.

Jeg kan skifte clutch, bremser, vet hva en caliper er (ikke dermed sagt at jeg kanskje kan skrive det), kan legge om hjul og bruke en avbalanseringsmaskin, jeg kan peile olje og skifte olje på noen biler, kommer ann på om jeg har en oljesuger eller ikke, jeg vet forskjellen på et luftfilter og et oljefilter og jeg vet hva en Monroe-dempere er, og vet også hvordan jeg skal skifte de.....

... også vet jeg hvordan jeg skal stå og se uskyldig ut så jeg slipper og gjøre alt det ovenståen!! Trenger ikke rosa verktøy da vet du, bare et pent smil og et vinnende vesen.

Takk Netthandel.no for å made my day... mwhahahaha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar