onsdag 21. april 2010

I mitt neste liv....

... skal jeg faen meg bli verdens største egoist.

Jeg skal være barnløs og forelderløs, ha kun one-nightstands når jeg har noen behov, bo i en superkul penthousleilighet i en by, feste, jobbe med det jeg vil, bruke pengene mine på MEG, bruke tiden min på MEG, være fyllesyk når jeg vil UTEN å måtte stå opp og fore og sette ut dyr. Ha en bil som passer til MEG uten å måtte ha en SUV som rommer store bur til store (elskelige) hunder.

Jeg vil bruke pengene mine til å ha en som vasker min kule leilighet 2-3 dager i uken, inkl oppvask, til å sende klærne mine bort til vask og rens så jeg slipper selv og jeg skal bruke dem til å "have fun"

Inntil da får jeg holde fortet med det jeg har i dag. Jeg er ferdig selvutdannet veterinær, psykolog med spesialfelt på barn/tenåringers problemer/hyper/skrudde ideer, lege for eldre som har allverdens plager, økonom for å få kabalene til å gå opp, teknisk utfører av alle slag (jeg fikser tv´er, pc´er, mobiler, lys osv), jordbruker med hest som fag, instruktør for både folk og fe, samtalepartner, lytter, rådgiver, sykepleier ved behov, har allmennkunskap innen kokkelering, renhold, logestikk og hengivenhet ;o)

Æ har det så bra, men æ glær mæ.... hihi

BTW - og skulle det være den MINSTE tvil, så ja; jeg er datter/søster/mor og kone!! Men jeg er definitivt en Quinde også, og min beste venn sa i sin tid at om jeg levde i hine hårde dager, ja da hadde jeg fanden ta blitt brent på bålet... haha

2 kommentarer:

  1. He he, Bra innlegg! Du er en god skribent. Som superegoist så kjenner jeg meg delvis igjen i første del av innlegget:)

    SvarSlett
  2. Takker og bukker, ros fra deg er stas.

    SvarSlett