søndag 25. april 2010

Han bare fortsetter han... som prest???

Jeg blir provosert av mediadekningen og -frikjennelsen av O´store Pater Pollestad. Han får herje fritt i media og frikjenner seg selv på alle punkter. Han er ingen misbruker nei, han bare satt seg på sengekanten på rommet de delte og ga en god klem.. ehhhh???

Jeg skal ikke være den som sier om han er skyldig eller ikke, om han lyver eller ikke og om folk er ute etter å "ta han" (noe som forøvrig er en sport som kirkens menn selv er ganske gode på) Men jeg er faen meg helt sikker på at den eller evt de som føler seg/er misbrukt av denne mannen nå føler seg enda grovere misbrukt, og nå også av norsk presse.

Pollestad er flink som fan han, sitter i intervju etter intervju med ansiktet i de rette folder, "JEG ville aldri gjort noe sånt, det er tydlig at NOEN har gjort noe, men det var ikke MEG... noen vil bare ta meg, og jeg syntes SÅÅÅ synd på offeret"
Vet du Pollestad, og aller dere andre gærninger der ute - jeg har vokst opp med en psykopat i huset jeg, er ikke noe imponert over forsvarstalen din jeg... Been there, seen it and felt it...

Hadde du tatt din hatt og frakk og gått av UMIDDELBART, så hadde det vist et snev av fornuft, faktisk enten du er skyldig eller ikke, men du er fan meg så arrogant og manipulerende, at bare det får meg til å tro at du faktisk også kan være en overgriper.

Og dine overhoder hele veien ned til Vatikanet, ja de er som kjent lite villig til å gjøre noe med denne type saker, da det kan virke som at overgrep - og da fortrinnsvis guttesex, ser ut til å være en av de skjulte frynsegodene for de høye katolske herrer og ledere (og sikker mange andre "relliøse" ledere).


Sorry - du lurer ikke meg.

2 kommentarer:

  1. Jeg stoler ikke på en eneste katolsk prest etter alt som har hendt!

    SvarSlett
  2. Noe som ikke gikk opp for meg før ganske nylig; Da jeg var 4-5 år gammel ba bestyreren av en bedehus-barnehage mine foreldre om å finne en annen barnehage til meg. Jeg hadde visstnok sagt noe som fikk sognepresten til å bli opprørt da han var på besøk. Noe som hadde med "keiserens nye klær" å gjøre....Jeg tenkte en del på det, og trakk mine slutninger. Jeg så nok presten uten kjole, og snakket om det. Derfor måtte jeg fjernes. Googlet sogneprest i tønberg(øvre råel) i perioden det var snakk om....Pater Kjell Arild Pollestad.

    SvarSlett