fredag 14. mai 2010

Heldige frisørnæringen...

... som har Paradise-Tine som sin offentlige støtte! Dette er bra Tine, stå på... jeg prøver å unngå å virke mobbete, men du; "Jeg har aldri streiket før, så jeg vet ikke helt hvordan det er. Men jeg tror det er litt for mye styr" Hehe, jeg må få flire litt eller? Det er fint at kjendisene, uansett hvor i alfabetet de er... (A-kjendis = hot, fra B- eller hvertfall C- = not) engasjerer seg i den tøffe hverdagen vi andre har, og at de virkelig bruker statusen sin til å hjelpe oss.

En annen god uttalelse som virkelig fikk meg til å våkne under frokosten er jo "Hvis det ikke fantes frisører, ville jo folk sett helt jævlige ut på håret" Ja, uff - det er sikkert derfor jeg ser ut som jeg gjør.. ikke fordi dere ikke finnes, men fordi jeg ikke har tid til å dra til dere - og da får det bli som det blir. Løser mye med en hårstrikk se.

Jeg skal ikke bare disse deg Tine, syntes også Dagbladets vinkling av hele saken vitner om god jounalistikk... "Paradise»-Tine (23) kunne blitt en del av historiens første frisørstreik." Jeg føler det liksom så godt inni meg at DB tar alle på alvor og får frem sannheten og det essensielle i vår ellers så trivielle hverdag.

Men for all del - hadde jeg vært en liten herre med snopp, så hadde jeg sikkert likt artikkelen veldig godt iom det ble lagt ut et bilde som har alt å gjøre med saken...



Go Tine, go!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar